HYRON oferuje fracht kolejowy na transport kontenerów oraz drobnicy jak z Chin tak i na terenie Unii Europejskiej.
Nasza obsługa spedycyjna w zakresię międzynarodowego transportu kolejowego obejmuje:
- transport kolejowy na terenie Unii Europejskiej;
- transport kolejowy kontenerów pomiędzy Polską i Ukrainą;
- transport kolejowy kontenerów z Chin do Polski.
Międzynarodowy transport kolejowy
- sprawdza się tam, gdzie mamy do pokonania dość duże odległości. Choć cenowo transport kolejowy wypada drożej od transportu morskiego ale dwukrotnie krótszy czas transportu może być decydującym pod czas dokonania wyboru.
Transport kolejowy kontenerów z chin do polski
Transport kolejowy ładunków w tym kontenerów i drobnicy z Chin do Polski jest możliwy z dowolnego miejsca załadunku w Chinach do drzwi klienta w Polsce. Szlak transportu kolejowego przebiega przez Malaszewicze, gdize na życzenie Klienta można:
- dokonać zgłoszenia celnego w procedurze importu;
- rozformować kontener na magazyn celny;
- przetransportować kontener z terminału kolejowego do drzwi Odbiorcy.
Średni czas transportu ładunku, wynosi około 17-25 dni. Choć cenowo transport kolejowy wypada drożej od transportu morskiego ale dwukrotnie krótszy czas tranzytu często jest decydującym przy wyborze.
Transport kolejowy na terenie Unii Europejskiej
Transport ładunku koleją pomiędzy dowolnym krajem unijnym z odbiorem / dowozem ładunku do drzwi. Częste wyjazdy składów pozwalają na szybka realizację transportu kolejowego ładunków
Transport kolejowy z Polski do Ukrainy
Odbywa się z wykorzystaniem terminalu przeładunkowego we Sławkowie, Polska.
NAJSZYBSZY POCIĄG TOWAROWY
Powstał w Chinach w 2020 roku. Może poruszać sie z prędkością do 350 km/h. Światło drzwi ma 2,9m szerokości. Podłoga wagonów wyposażona w prowadnice oraz zaczepy do transportu kontenerów
DŁUGOŚC POCIĄGU TOWAROWEGO
Maksymalnie dopuszczana długośc pociągu towarowego w Polsce wynosi 600m. Zwiekszenie długości pociągu do 1,5 km. (Francja, USA), pozwala zredukowac koszty całego transortu prawie o 1/3.
KONTENER
Pierwszy kontener transportowy powstał w 1914 roku. Podczas I wojny światowej, był wykorzystywany do transportowania różnego rodzaju przedmiotów i bagaży, głównie za pomocą kolei.
Słownik spedytora kolejowego
CIM oraz SMGS
CIM jest listem przewozowym stosowanym w transporcie kolejowym, potwierdzającym zawarcie umowy o przewóz z przedsiębiorstwem kolejowym, List CIM wystawiany jest przy transporcie kolejowym z krajów Europy Zachodniej.
SMGS tak samo jest listem przewozowym stosowanym w transporcie kolejowym, potwierdzającym zawarcie umowy o przewóz z przedsiębiorstwem kolejowym. Natomiast używa się tego rodzaju listu przewozowego w transporcie do/z Europy Wschodniej, krajów byłego ZSRR oraz Dalekiego Wschodu.
Transport intermodalny
Transport intermodalny jest to transport realizowany przez co najmniej przez dwa lub więcej środki transportu z wykorzystaniem jednej i tej samej jednostki ładunkowej bez potrzeby przeładowywania samego towaru. Ta zasada obowiązuje na całej trasie przewozu od Nadawcy do Odbiorcy.
Transport multimodalny
Transport multimodalny to przewóz ładunku z wykorzystaniem co najmniej dwóch rodzajów transportu gdzie towar może być przeładowany przy zmianie rodzaju transportu. W przypadku transportu multimodalnego Klient podpisuje jedną umowę przewozową.
Transport kombinowany
Transport kombinowany jest przewozem rzeczy, podczas którego na początkowym lub końcowym odcinku użyto transportu drogowego, a na innym odcinku transport kolejowy, żeglugę śródlądową lub transport morski, przy czym odcinek morski przekracza 100 km w linii prostej.